System dla przedsiębiorstw Wodno-Kanalizacyjnych
AQUA Customer Care & Billing
AQUA Customer Care & Billing to kompleksowe i nowoczesne rozwiązanie dla przedsiębiorstw wodno-kanalizacyjnych, pokrywające swoją funkcjonalnością główne procesy biznesowe związane z obsługą klientów, rozliczaniem zużycia wody i odprowadzaniem ścieków, w trakcie całego ich cyklu życia. System obejmuje obszary billingu i sprzedaży usług podstawowych, gospodarkę wodomierzową i odczyty wodomierzy, wyłączenia dostaw wody, reklamacje, biuro obsługi klienta.
KORZYŚCI BIZNESOWE
Centralizacja informacji o kliencie
zarządzanie kompletną informacją o kontrahencie, parametrach wynikających z umowy oraz danych technicznych Punktu Poboru
Uporządkowanie i scentralizowanie w jednym miejscu: zleceń
spraw zintegrowanych z kompletem dokumentów, korespondencji z klientem
Zwiększenie efektywności realizacji obsługi klienta
poprzez monitorowanie terminowości realizacji poszczególnych zadań
Zmniejszenie kosztów obsługi
poprzez udostępnienie klientom portalu internetowego
Zwiększenie satysfakcji klienta
dzięki wsparciu procesu obsługi sprzedaży
Zmniejszenie strat handlowych
np. poprzez kontrolę ruchu wodomierzy
Planowanie cyklów rozliczeń
inkasenckich i odczytowych
Spójne zarządzanie
polityką cenową oraz sprzedażą
Ograniczenie kosztów IT
dzięki wykorzystaniu technologii WWW
Usprawnienie organizacji pracy
przepływ dokumentów i grupowa praca nad nimi
Na system ACC&B składają się następujące moduły – Rozliczeniowy Sprzedaży, Obsługi Klienta, Zarządzania Urządzeniami Pomiarowymi, Zarzadzania Pracą Terenową, mobilny system ewidencji pracy w terenie, elektroniczne biuro klienta, system workflow (obieg dokumentów).
CECHY SYSTEMU
Obszar Biura Obsługi Klienta:
- Prowadzenie kartoteki klienta i PP, zawieranie umów: na wodę, ścieki, wodę i ścieki, wozy asenizacyjne, hydranty oraz umów na odwodnienie wykopów, umów hurtowych dla gmin ościennych.
- Rejestracja i realizacja zgłoszeń klienta w zakresie np.: zmian danych osobowych klienta, zmiana danych PP, korekt, obciążenia dodatkowego za nielegalny zrzut ścieków.
- Prowadzenie rejestru i obsługi reklamacji.
- Wsparcie procesu windykacji.
- Analizy i raportowanie.
- Interfejsy z GIS.
- Workflow – obieg dokumentów.
Obszar Wodomierzy:
- Prowadzenie magazynu wodomierzy – przyjęcia, legalizacje, naprawy, przesunięcia, likwidacje wodomierzy, realizacja wymiany, instalacji, zdjęć wodomierzy, zgłoszenia robót, kontrola zestawu wodomierzowego – zlecenia OT.
- Wsparcie procesu masowej legalizacji wodomierzy – (mailing, eBok) oraz raportowanie stanów wodomierzy.
- Harmonogramowanie prac ekip monterskich.
- Zlecenia usług obcych – legalizacja, naprawa, ekspertyzy wodomierzy obcych.
Obszar Bilingowy:
- Wprowadzanie i monitorowanie odczytów z zewnętrznych systemów np.: WMS, Feko, GPRS manualne.
- Rozliczanie zużyć - rzeczywiste, średniodobowe, prognozowe, dodatkowe, ryczałtowe, w układzie licznik, licznik - podlicznik, WBZ, rozliczenie nadwyżki.
- Fakturowanie zużyć – faktury pojedyncze, zbiorcze, e-faktura, korekty, ręczne, automatyczne, fakturowanie opłat dodatkowych.
- Raportowanie i analiza
Obszar akwizycji danych:
- Zbieranie odczytów: manualnie i zdalnie – GPRS, SMS.
- Przygotowywanie tras inkasenckich.
Sygnity S.A.
Biurowiec Adgar Plaza B
ul. Postępu 17B
02-676 Warszawa
NIP: 586 000 52 93
tel. (+48 22) 290 88 00
fax (+48 22) 290 88 01
e-mail: biuro@sygnity.pl
KONTAKT
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami.