SEPI
Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna (SEPI)
Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna (SEPI) to kompleksowe rozwiązanie informatyczne umożliwiające podmiotom administracji publicznej bezpieczny i natychmiastowy dostęp do niezbędnych informacji.
KORZYŚCI BIZNESOWE
Szybki i bezpieczny dostęp do aktualnej i odpowiednio zaprezentowanej informacji
o obywatelach, działaniach urzędów i wydatkowanych środkach
Udostępnianie uprawnionym organom informacji gromadzonych przez poszczególne jednostki administracyjne
i jednocześnie pozwalające na zainicjowanie kontaktu z urzędem bez konieczności wizyty
Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna działa już w ponad 300 powiatach, integrując: Urzędy Pracy, Ośrodki Pomocy Społecznej, Świadczenia Rodzinne, Urzędy Miasta i wiele innych jednostek samorządowych.
CECHY SYSTEMU
Składanie wniosków i zaświadczeń podpisywanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym
Wymiana danych pomiędzy urzędami
Komunikacja z systemem Ewidencji Ludności
Komunikacja z Urzędem Stanu Cywilnego
Sygnity S.A.
Biurowiec Adgar Plaza B
ul. Postępu 17B
02-676 Warszawa
NIP: 586 000 52 93
tel. (+48 22) 290 88 00
fax (+48 22) 290 88 01
e-mail: biuro@sygnity.pl
KONTAKT
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami.