System Zarządzania Urządzeniami Pomiarowymi
Metering Devices Management System
System Zarządzania Urządzeniami Pomiarowymi zainstalowanymi w sieci oraz zgromadzonymi w magazynie.
MDMS pozwala na kompleksowe prowadzenie gospodarki urządzeniami pomiarowymi tj. licznikami, wodomierzami, przekładnikami, modemami, zegarami, plombami, rejestratorami. W Systemie prowadzona jest gospodarka magazynowa urządzeń znajdujących się w magazynie, wydanych monterom oraz zainstalowanych w sieci. Dla magazynów prowadzone są stany magazynowe i ewidencjonowane obroty urządzeniami za pomocą dokumentów obrotowych przychodowych, przesunięcia, likwidacyjnych.
KORZYŚCI BIZNESOWE
Objęcie kontrolą i nadzorem pełnego cyklu życia urządzeń pomiarowych
Obniżenie kosztów eksploatacji sieci
np. w wyniku planowego zastąpienia urządzeń wadliwych sprawnymi urządzeniami
Zmniejszenie strat handlowych
np. w wyniku kontroli ruchu urządzeń
Wprowadzenie wysokiej standaryzacji korporacyjnej
w zakresie procesów gospodarowania urządzeniami pomiarowymi oraz technicznej obsługi odbiorcy
Uproszczenie i zwiększenie procesu inwentaryzacji
Analiza rozmieszczenia urządzeń
oraz stanu w jakim znajdowały się wcześniej; informacje o całej historii ruchu urządzeń
Raportowanie skuteczności
wykonanych przez pracowników napraw oraz ekspertyz
Zwiększenie wydajności pracy magazynierów
oraz poprawa jakości i pewności danych wprowadzanych do systemu dzięki aplikacji mobilnej mobileMDMS
MDMS współpracuje z systemem TSS (Technical Service System – System Technicznej Obsługi Odbiorców) i stanowi rozszerzenie zakresu funkcjonalnego stosowanego w systemach bilingowych.
CECHY SYSTEMU
MDMS tworzy ewidencję infrastruktury pomiarowej w jednym miejscu, pozwala na przeprowadzenie analizy oraz usprawnienie procesów związanych z prowadzoną gospodarką magazynową.
ewidencje podstawowe urządzeń, magazynów, obsługi urządzeń, zakupu urządzeń, lokalizacji urządzeń i elementów sieci, pracowników i użytkowników
mobileMDMS – aplikacja działająca w urządzeniu przenośnym (PDA), zapewniająca magazynierom dostęp do kluczowych funkcjonalności w trakcie pracy
przyjęcia urządzeń do magazynu – rejestracja nowego modelu urządzenia, wprowadzenie przyjętych urządzeń, wystawienie dokumentu magazynowego PZ
przesunięcia magazynowe – wydanie urządzeń z magazynu, przyjęcie urządzenia do magazynu, utworzenie dokumentu przesunięcia MM
instalowanie/zdejmowanie urządzenia z sieci – pobranie urządzenia z magazynu, zawieszenie urządzenia w sieci, zdjęcie urządzenia z sieci, wystawienie dokumentu OT/OTS
wydanie/przyjęcie urządzenia od montera – przekazanie urządzenia monterowi, wystawienie karty monterskiej, zdanie urządzeń do magazynu
obsługa urządzeń z licznikami – przypisanie jednego lub kilku zestawów czynności, ocena opłacalności wykonania naprawy, legalizacji, ekspertyzy, realizacja bądź rezygnacja z obsługi, wykonanie naprawy, legalizacja bądź likwidacja urządzenia
obsługa usług dla urządzeń obcych – przyjęcie urządzenia obcego, wydanie dokumentu przyjęcia usługi obcej, wykonanie usługi obcej w magazynie lub na urządzeniu zainstalowanym na sieci, wystawienie zlecenia OT do usługi obcej, załączenie kalkulacji do usługi obcej: wystawienie wniosku do faktury VAT na usługę
likwidacja urządzeń – wystawienie dokumentu likwidacyjnego (protokołu), zdjęcie z ewidencji magazynowej urządzenia zlikwidowanego
przekazanie danych do systemu finansowo-księgowego – na podstawie wykonanych zdarzeń na urządzeniu, zarejestrowanie do systemu księgi głównej danych wartościowych dotyczących stanów i urządzeń zabudowywanych/zdejmowanych z sieci
raportowanie – uzyskanie informacji o aktualnych stanach magazynowych oraz historii urządzeń jak i zakresu wykonanych czynności, wyliczenie skuteczności wykonanych napraw i ekspertyz
Sygnity S.A.
Biurowiec Adgar Plaza B
ul. Postępu 17B
02-676 Warszawa
NIP: 586 000 52 93
tel. (+48 22) 290 88 00
fax (+48 22) 290 88 01
e-mail: biuro@sygnity.pl
KONTAKT
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami.