KOMUNIKACJA Z BENEFICJENTAMI / KONTRAHENTAMI
W ramach komunikacji z beneficjentem / kontrahentami mamy do zaoferowania poniższe produkty:
- Komunikacja Jednostki z beneficjentem za pomocą SMS lub poczty elektronicznej
- Portal Beneficjenta
- Moduł Obsługi Usług Społecznych (MOUS)
KORZYŚCI BIZNESOWE
Przygotowanie w formie elektronicznej zlecenia wykonania usług
Otrzymywanie wypełnionego rozliczenia w formie elektronicznej,
które można wczytać do POMOST STD
Prowadzenie harmonogramów wydawanych posiłków / usług
Prowadzenie rejestru opiekunek
Szybka i skuteczna komunikacja z beneficjentami świadczeń
Łatwa forma komunikacji z grupami odbiorców świadczeń
Ograniczenie kosztów
m.in. dzięki powiadomieniom SMS, e-mail
Portal Beneficjenta z możliwością osobistego odbioru decyzji
Usprawnienie procesu obsługi beneficjenta
Nasze rozwiązania tworzą nową jakość komunikacji pomiędzy Jednostkami Organizacyjnymi Pomocy Społecznej a obywatelami i innymi podmiotami działającymi w obszarze zabezpieczenia społecznego. Używając naszych aplikacji jednostki organizacyjne zabezpieczenia społecznego uzyskują możliwość informowania beneficjentów o określonych zdarzeniach bezpośrednio z systemu. Ułatwiamy również jednostkom rozliczenie z kontrahentami realizującymi świadczenia np. jadłodajnie, bary, stołówki szkolne, instytucje świadczące usługi opiekuńcze jak również wspieramy w tym zadaniu jednostki realizujące świadczenia samodzielnie
PREZENTACJA MODUŁU OBSŁUGI USŁUG SPOŁECZNYCH
Sygnity S.A.
Biurowiec Adgar Plaza B
ul. Postępu 17B
02-676 Warszawa
NIP: 586 000 52 93
tel. (+48 22) 290 88 00
fax (+48 22) 290 88 01
e-mail: biuro@sygnity.pl
KONTAKT
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami.