SYSTEM JANUS
Platforma umożliwiająca zbudowanie kompleksowego systemu logistycznego
System JANUS – Platforma umożliwiająca zbudowanie kompleksowego systemu logistycznego
System Janus jest platformą umożliwiającą zbudowanie kompleksowego systemu logistycznego. W skład platformy wchodzi bazowa wersja systemu wspomagająca realizację podstawowych procesów logistycznych, w szczególności umożliwiających awizację transportów i kompleksową ich obsługę wewnątrz zakładów przemysłowych oraz rozszerzenia funkcjonalne i integracyjne zapewniające kompleksową realizację wszystkich procesów logistycznych w przedsiębiorstwie wraz z zapewnieniem odpowiedniego przepływu informacji pomiędzy integrowanymi systemami.
KORZYŚCI BIZNESOWE
Skrócenie czasu obsługi klientów
oraz monitoring całego procesu sprzedaży i załadunku/wyładunku produktu.
Obsługa kierowców w jednym punkcie
czytelny system kolejkowania i informowania kierowców.
Zmniejszenie biurokracji
- brak dokumentów „papierowych” w trakcie obsługi pojazdu.
Podniesienie standardu
procesu obsługi klienta i samochodów przyjeżdżających do Zakładów.
Zwiększenie bezpieczeństwa
poprzez rejestrację wagi pojazdów oraz możliwości śledzenia czasu pobytu i przejazdu pojazdów.
Identyfikacja „wąskich gardeł”
występujących w procesach logistycznych.
Spójny system nadzoru i identyfikacji
środków transportowych poruszających się po terenie Zakładu (brama, waga, parkingi, magazyn, dyspozytor, ERP) i oczekujących przed zakładem.
Zwiększenie efektywności obsługi klienta
(większa liczba pojazdów odprawianych w ciągu doby) oraz skrócenie czasu obsługi poszczególnego pojazdu.
System Janus wspiera obsługę procesów logistycznych w rozproszonych przedsiębiorstwach (rozproszona struktura w ramach organizacji oraz rozproszenie lokalizacji) przy jednoczesnej standaryzacji funkcjonalności i raportowania.
System jest w pełni zlokalizowany i standardowo obsługuje język polski oraz angielski. Istnieje możliwość rozbudowy słowników językowych o nowe języki narodowe bez konieczności modyfikacji oprogramowania.
CECHY SYSTEMU
Kontrola czasu pobytu pojazdów w wyznaczonych strefach dostępu oraz ruch pojazdów i kierowców pomiędzy kolejnymi punktami kontrolnymi/załadunku,
Kontrola efektywności i poprawności operacji logistycznych w ramach logistyki wewnętrznej,
Prowadzenie analiz powiązań pomiędzy poszczególnymi zdarzeniami w celu optymalizacji prac logistycznych,
Kontrolę osób zaangażowanych w procesy ekspedycyjne.
Zgodność z RODO
Moduły integracyjne umożliwiające integrację z systemami Klientami, takimi jak systemy ERP, TMS, wagowe, kontroli dostępu
Funkcje dostępu do danych przez portale WWW (w tym dostęp zewnętrznych Klientów przedsiębiorstwa)
Powiadamianie za pomocą SMS/e-mail wskazanych odbiorców o wystąpieniu zdarzenia systemowego.
Sygnity S.A.
Centrum Biznesowe Royal Wilanów
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
NIP: 586 000 52 93
tel. (+48 22) 290 88 00
fax (+48 22) 290 88 01
e-mail: biuro@sygnity.pl
KONTAKT
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami.