Pełna obsługa procesów biznesowych w sklepach detalicznych
Sygnity4Sale
Sygnity4Sale
Sygnity4Sale to kompleksowy system, ułatwiający zarządzanie sprzedażą w sieci sklepów detalicznych.
System Sygnity4Sale składa się z trzech głównych aplikacji:
- S4S.POS – aplikacja sprzedażowa dla kasjerów, która umożliwia wygodną obsługę sprzedaży.
- S4S.BOS – aplikacja magazynowo – zarządcza, ułatwiająca efektywne zarządzanie gospodarką magazynową, zamówieniami i inwentaryzacją.
- S4S.HOS – centralna aplikacja analityczna, która umożliwia uprawnionym użytkownikom wygodną analizę różnych danych (np. sprzedażowych, magazynowych, marżowych) w dowolnym podziale czasowym, co ułatwia podejmowanie dobrych decyzji biznesowych.
Korzyści biznesowe
- Wzrost sprzedaży i marżowości, poprzez elastyczne zarządzanie rabatami i promocjami;
- Lepsze decyzje biznesowe, dzięki możliwości zbierania i analizy danych np. sprzedażowych, dotyczących rentowności czy rotowalności produktów;
- Większa kontrola biznesu, dzięki sprawniejszemu monitorowaniu operacji wykonywanych przez pracowników;
- Bezpieczniejsze transakcje oraz eliminacja potencjalnych nadużyć, dzięki wbudowanym algorytmom, wykrywającym wykroczenia poza przyjęte normy;
- Zmniejszenie ryzyka wystąpienia pomyłek i błędów, dzięki automatyzacji;
- Bezpieczniejsze dane, dzięki m.in. różnym poziomom dostępu i uprawnień użytkowników.
Dla kogo?
Firmy, które na co dzień zarządzają wieloma sklepami, zarówno własnymi, jak i franczyzowymi.
Wybrane funkcjonalności
S4S.POS:
S4S.BOS:
Rozbudowany moduł sprzedażowy (sprzedaż towarów i usług)
Rozliczenie magazynu według partii towarowych
Pełna integracja z systemem centralnym
Obszerna karta produktu z szerokim wachlarzem atrybutów
Realizacja polityk handlowych (elastyczne zarządzanie rabatami i promocjami)
Wykorzystywanie płaskich formatów danych, wygodnie wymienianych z systemami zewnętrznymi
Wsparcie różnych form płatności (m.in. kart płatniczych, czeków, przelewów, walut obcych, reszt w walucie PLN, płatności mieszanych)
Możliwość obsługi kilku magazynów jednocześnie
Możliwość wystawiania faktur z ostatniego lub wybranego paragonu, a także innych dokumentów (np. faktur zbiorczych, zaliczkowych, korekt, duplikatów)
Pełne zarządzanie stanami towarów (m.in. przyjęć i wydań zewnętrznych oraz wewnętrznych, przesunięć i korekt stanów towarów oraz możliwość definiowania innych, własnych dokumentów magazynowych)
Zarządzanie gotówką (w tym: wpłaty, wypłaty, przesunięcia międzystanowiskowe, określanie dozwolonej wartości gotówki w kasie, stan kasy w podziale na waluty, zarządzanie sejfem, rejestr ruchów kasowych)
System dostosowany do realnych potrzeb klienta
Oferujemy wdrożenie w kilku wariantach:
- Wdrożenie całościowego rozwiązania wspierającego realizację wszystkich procesów związanych z zarządzaniem pojedynczą placówką lub siecią sklepów;
- Wdrożenie wybranych modułów rozwiązania, z możliwością ich rozszerzenia w przyszłości.
Dzięki przyjaznemu interfejsowi klient może zarządzać systemem samodzielnie lub – dla wygody i oszczędności czasu – zlecić to naszym ekspertom.
Masz pytania odnośnie tego produktu?