Platforma konwersacyjna do obsługi klienta
UNBLU
UNBLU
UNBLU – bezpieczne narzędzie do zdalnej obsługi klientów na nowe czasy
System UNBLU umożliwia sprawną i bezpieczną zdalną komunikację doradców finansowych z klientami, w formie dostosowanej do potrzeb klienta (połączenia głosowego, wideo lub chatu). Funkcja co-browsing ułatwia wspólne przeglądanie portalu banku lub bankowości elektronicznej oraz daje możliwość udostępniania dokumentów (np. umów czy regulaminów) w celu ich omówienia z doradcą.
Korzyści biznesowe
Dzięki rozwiązaniu UNBLU banki i instytucje finansowe mogą oferować swoim klientom wysokiej jakości obsługę niezależnie od tego w jakim miejscu w danej chwili się znajdują. UNBLU zabezpiecza też ciągłość obsługi klienta w sytuacjach wyjątkowych, jak choćby obecna pandemia, chroniąc jednocześnie zdrowie zarówno klientów, jak i pracowników banków.
Z oferowanej funkcjonalności systemu UNBLU korzysta z powodzeniem wiele kluczowych instytucji finansowych na świecie.
Nowe zwyczaje zostaną z nami na dłużej
Pandemia trwale zmieni relacje gospodarcze i społeczne na całym świecie. I tak, jak praca zdalna w wielu firmach stanie się normą, tak i klienci szybko przyzwyczają się do załatwiania spraw zdalnie. Efektem będzie wyraźne ograniczenie wizyt w placówkach bankowych, co wpłynie zarówno na zwiększenie komfortu klientów jak i obniżenie kosztów operacyjnych banków i innych instytucji finansowych.
Inwestycja w sprawdzone rozwiązanie, zwiększające efektywność i bezpieczeństwo kontaktu, jest niezbędnym krokiem w kierunku zarówno poprawy satysfakcji obecnych klientów jak i zdobywania nowych, których przyciąga nowoczesny i bezpieczny sposób obsługi.
Porozmawiaj z ekspertem
Masz pytania odnośnie tego produktu?