Artykuły
UNBLU – bezpieczne narzędzie do zdalnej obsługi klientów na nowe czasy
Bez wątpienia pandemia SARS-CoV-2 zmieni nasze nawyki i zwyczaje. Klienci banków (i nie tylko) będą jeszcze długo unikać bezpośredniej formy kontaktu z doradcami, ograniczając społeczne interakcje do absolutnego minimum. Za to już teraz oczekują od firm alternatywnych i bezpiecznych form obsługi, wybierając współpracę z tymi, które te oczekiwania spełniają. Dzisiaj oferowanie w pełni bezpiecznej i sprawnej zdalnej obsługi stanowi przewagę konkurencyjną na rynku. Te instytucje, które dostosują się najszybciej, wygrają zaufanie i lojalność klientów.
Narzędzie do zdalnej obsługi klienta
Aby zwiększyć bezpieczeństwo klientów i pracowników w oddziałach, instytucje finansowe na jeszcze większą skalę będą wykorzystywać bezpieczne kanały, wspierające komunikację zdalną, takie jak: serwisy transakcyjne bankowości elektronicznej, mobilnej, infolinie i czaty z konsultantami. Aby jednak zdalna obsługa klienta była efektywna, niezbędne są narzędzia, które ułatwią klientowi rozwiązanie problemu lub wykonywanie poszczególnych czynności szybko i intuicyjnie tak, jak podczas wizyty w placówce bankowej. Nie mniej ważne będzie zapewnienie podobnego poziomu interakcji – klienci chcą rozmawiać z żywym człowiekiem – nawet, jeśli jest to rozmowa na odległość.
Dlatego też, do skutecznej zdalnej obsługi klientów, potrzebne są rozwiązania gwarantujące zarówno wysoką jakość, jak i bezpieczeństwo. Takim rozwiązaniem jest system UNBLU znajdujący się w ofercie Sygnity S.A..
Ciągłość obsługi klienta niezależnie od sytuacji
System UNBLU umożliwia sprawną i bezpieczną zdalną komunikację doradców finansowych z klientami, w formie dostosowanej do potrzeb klienta (połączenia głosowego, wideo lub chatu). Funkcja co-browsing ułatwia wspólne przeglądanie portalu banku lub bankowości elektronicznej oraz daje możliwość udostępniania dokumentów (np. umów czy regulaminów) w celu ich omówienia z doradcą.
Dzięki rozwiązaniu UNBLU banki i instytucje finansowe mogą oferować swoim klientom wysokiej jakości obsługę niezależnie od tego, w jakim miejscu w danej chwili się znajdują. UNBLU zabezpiecza też ciągłość obsługi klienta w sytuacjach wyjątkowych, jak choćby obecna pandemia, chroniąc jednocześnie zdrowie zarówno klientów, jak i pracowników banków.
Z oferowanej funkcjonalności systemu UNBLU korzysta z powodzeniem wiele kluczowych instytucji finansowych na świecie.
Nowe zwyczaje zostaną z nami na dłużej
Pandemia trwale zmieni relacje gospodarcze i społeczne na całym świecie. I tak, jak praca zdalna w wielu firmach stanie się normą, tak i klienci szybko przyzwyczają się do załatwiania spraw zdalnie. Efektem będzie wyraźne ograniczenie wizyt w placówkach bankowych, co wpłynie zarówno na zwiększenie komfortu klientów jak i obniżenie kosztów operacyjnych banków i innych instytucji finansowych.
Inwestycja w sprawdzone rozwiązanie, zwiększające efektywność i bezpieczeństwo kontaktu, jest niezbędnym krokiem w kierunku zarówno poprawy satysfakcji obecnych klientów jak i zdobywania nowych, których przyciąga nowoczesny i bezpieczny sposób obsługi. Serdecznie zapraszam do kontaktu – chętnie odpowiem na wszelkie pytania dotyczące systemu UNBLU (oczywiście do czasu zakończenia pandemii – zdalnie 😉).